Google je najkorišćeniji pretraživač na svetu – godišnje beleži dvanaest milijardi pretraga. Prvi je počeo da koristi sistem pretrage na osnovu posećenosti korisnika koji se danas smatra najboljim. To je multinacionalna kompanija specijalizovana za usluge i proizvode u vezi sa internetom. Kao i svaka odgovorna firma, Google je proširio svoju delatnost kako bi korisnicima pružio kompletnu uslugu (Gmail, Google maps, Google Earth, Google books).
Google oglasi je platforma za oglašavanje – reklamiranje proizvoda i usluga. Kada na pretraživaču ukucate neki sadržaj (ključne reči za Vašu pretragu), pojavi se žuti kvadratić sa belim slovima. Piše “Ad” ili “oglas”, ukoliko pretraživanje vršite na srpskom.
Kome je namenjena ova usluga?
Marketing je danas jedna od neophodnih komponenti u poslovanju. Dobra reklama doprinosi boljoj prodaji usluga i proizvoda. Ako niste na internetu kao i da ne postojite. Pre kupovine 70% ljudi potraži informacije o proizvodu na internetu. Dakle, ova usluga namenjena je:
- firmama kojima je sajt bitan za poslovanje,
- internet prodavnicama,
- sajtovima sa velikom konkurencijom.
Da li su pare za reklamu, zapravo, bačene pare?!
Mnogo je onih koji smatraju da se reklamiranje ne isplati. Ali to nije slučaj sa Google oglasima. Pre svega, oglas se postavlja besplatno, a plaća se samo kad neko klikne na Vašu reklamu (pay per click) ili ako Vas direktno pozovu. Vaša reklama u Google oglasima pruža najbolje pozicije u Google pretraživanju. I to nije sve. Možete da pokrenete reklamnu kampanju, da je isprobate, da napravite pauzu i da je, kad to poželite, ponovo pokrenete. Prilikom registracije određujete i početni budžet koji ne mora da bude veći od 5 do 10 dolara dnevno, a menjaćete ga u hodu ako je potrebno.
Koje su prednosti Google oglasa?
- MERLJIVOST je ono što dobijate koristeći ovu Google uslugu. Dobićete ne samo procenat ljudi koji kliknu na Vaš oglas, nego i stvarnu prodaju koju web sajt ostvaruje kao direktan rezulat oglasa. Možete imati uvid non-stop ili dobijati mesečne izveštaje sa ključnim statistikama i bitnim brojkama.
- PRECIZNO TARGETOVANJE podrazumeva kome, kada i gde će se prikazati Vaš oglas.
- PRAVOVREMENOST znači da se Vaš oglas prikazuje upravo u momentu kada klijenti traže Vaš proizvod ili uslugu.
- KONTROLA BUDŽETA – sami određujete sumu sa kojom počinjete oglašavanje i povećanje u zavisnosti od potreba. Google oglasi imaju najviši povraćaj investicija od svih platformi za oglašavanje bilo da su na internetu ili da se radi o tradicionalnim oblicima reklamiranja.
Kako do Google oglasa?
Ako u pretrazi ukucate “google adwords” pojaviće Vam se prvo Google reklama za ovu uslugu, pa tek onda ostali rezultati pretrage. Na adresi https://www.google.rs/adwords/ moći ćete da pročitate kratka i jasna uputstva za oglašavanje.
Međutim, Vama su potrebni stručnjaci za ovu vrstu internet usluge. Njihov zadatak je da, u saradnji sa Vama i potrebama Vaše firme, istraže tržište. Na osnovu dobijenih rezultata sledi planiranje reklamne kampanje, kreiranje i optimizacija. Vama je potreban “Google AdWords” profesionalac. Zato nas kontaktirajte da što pre i započnimo Vašu reklamnu kampanju.
Mi smo profesionalna internet agencija (Izrada Sajta & SEO Optimizacija) koja vrlo povoljno obavlja sve usluge na internetu (ponudu naših usluga i cene možete pogledati na ovom sajtu).
Ako nam ukažete svoje poverenje, nećemo Vas izneveriti!