Najmoćniji vid promocije jedne firme, ustanove ili organizacije danas je internet prezentacija. Kako je turizam grana privrede koja ne može da fukcioniše bez ozbiljnog marketinga, podrazumeva se da svaka turistička agencija mora da ima web sajt. Za ovu vrstu delatnosti je internet, kao multimedijalni način predstavljanja, idealan.
Da bi se potencijalni klijent odlučio da odabere određenu destinaciju, poželjno je da bude detaljno informisan o svemu što ta destinacija nudi (prirodne lepote, kulturno-istorijski spomenici, izleti, smeštaj i slično). Internet prezentacija nudi širok spektar mogućnosti za kvalitetno predstavljanje turističkih destinacija – osim tekstova, tu su i fotografije, video zapisi, i drugo. Uz ove informacije putem sajta se moraju, na atraktivan i pregledan način, predstaviti i informacije o agenciji i onome što ona konkretno nudi (polasci, prevoz, cene i slično).
Većina ljudi u Srbiji, bez obzira na lošu finansijsku situaciju, voli da putuje i uspeva da, makar jednom godišnje, priušti sebi i svojoj porodici odlazak na neko zanimljivo mesto. Ali, kako je to za sve nas postao ozbiljan finansijski poduhvat, niko ne želi da napravi grešku. Zato se svi, pre izbora destinacije i agencije, dugo i iscrpno raspituju o svim detaljima vezanim za željenu vrstu putovanja, pokušavajući da naprave najbolji mogući izbor.
Kako danas nema oblasti u Srbiji kojoj nije dostupan internet, ljudi se najčešće, prvo informišu putem interneta, pa tek onda odlaze u agenciju za koju im se učini da pruža najbolju uslugu.Zato je turističkim agencijama neophodna kvalitetna internet prezentacija.
Kako izraditi dobar sajt za turističku agenciju?
Svaki dobar sajt, nezavisno od vrste delatnosti kojom se neka firma bavi, mora da bude: sadržajan (da pruža bitne informacije o uslugama na najatraktivniji način), pregledan (jednostavan za korišćenje) i dostupan velikom broju posetilaca. Vrstu sajta – sadržaj i strukturu – usloviće delatnost kojom se firma bavi.
Turistički sajtovi, po pravilu, imaju složenu strukturu i obiman sadržaj (ovo se pre svega odnosi na velike turističke agencije).
Šta sve mora da sadrži dobar turistički sajt?
Da bi ovakav sajt bio sadržajan, pre svega, mora da ima kvalitetne i zanimljive tekstove u kojima se opisuju destinacije u najširem smislu te reči (prirodne lepote, kulturno-istorijski spomenici, hoteli, restorani, kuhinja određenog podneblja, muzika, noćni provod, izleti, šoping i i ostalo) – da bi se privukli najrazličitiji klijenti. Priču o određenoj destinaciji je neophodno ilustrovati adekvatnim audio-vizuelnim sadržajem (kvalitetne fotografije, video zapisi, muzika tog kraja, mape i sl.).Takođe je izuzetno važno da se agencija i njen rad (koji može biti dugogodišnji) predstavi u najboljem svetlu i naravno da se potencijalni klijent upozna sa povoljnostima koje nudi ta agencija ( npr. niže cene) da bi se opredelio baš za nju.
Pomenuli smo da je struktura sajta za turističke agencije složena – jedan od razloga za to je i kompleksna kategorizacija sadržaja. Velike turističke agencije imaju ogromnu ponudu, pa je zbog preglednosti i dostupnosti informacija, poželjno da se sadržaj klasifikuje na kategorije, ponekad i potkategorije (npr. letovanje: Grčka,Turska, Crnа Gora; zimovanje: Srbija, Bugarska, Italija; egzotične destinacije: Tajland, Balii, Fiđi itd.). Na taj način će se posetioci (potencijalni klijenti) lako snaći na Vašem sajtu.
Pored opcije ,,kontakt’’ koju ima svaki sajt, a pomoću koje Vas potencijalni klijenti pronalaze, danas je uobičajena i rezervacija putovanja preko interneta, tako da svaki turistički sajt treba da ima i ‚‚online“ rezervaciju jednostavnu za upotrebu, a postoji i mogućnost povezivanja Vašeg sajta sa socijalnim mrežama.
Turističke agencije imaju i čestu potrebu za promenom sadržaja (ažuriranjem) što takođe utiče i na vrstu sajta – ovakav sajt se mora programirati u sistemima koji omogućavaju lako ažuriranje.
Da bi se sajt, ovako složenog sadržaja i strukture, dizajnirao i programirao, neophodno je da ga rade profesionalci – web dizajneri.
Ukoliko Vaša agencija još uvek nema svoj sajt ili je nezadovoljna postojećim; ukoliko tek osnivate turističku agenciju ili ste vlasnik hotela (apartmana) – javite nam se!
Mi smo profesionalna internet agencija (Izrada Sajta & SEO Optimizacija) sa ozbiljnim iskustvom u svom poslu! Naš stručni tim (tekstopisaca, stručnjaka za marketing, dizajnera i programera) napraviće (u saradnji sa Vama) za Vašu agenciju kvalitetan i funkcionalan sajt povoljno! Izrada sajtova za turističke agencije je naša specijalnost (na našem sajtu možete pogledati neke od turističkih sajtova koje smo izradili)!